Bedrijfsprofiel:

Ferliner is een expeditie- & transportonderneming. Vanuit ons kantoor in Hedel onderhouden wij contacten met onze klanten, transporteurs en charters in meer dan veertig landen. Binnen ons netwerk gaan wij dagelijks op zoek naar de partij die het best past bij de lading die we moeten vervoeren. Daarnaast heeft Ferliner de beschikking over een eigen wagenpark. Ferliner is een allround partner die elke transportuitdaging aan gaat en aan kan. Deze elementen vormen de basis van onze flexibele en ontzorgende aanpak.

 

Om onze verdere groei in goede banen te kunnen leiden zoeken wij een enthousiaste en accurate financieel administratief medewerker met logistieke affiniteit. Ben je opzoek naar een hands-on job in een dynamische omgeving? Solliciteer dan nu!

 

Wij zoeken een:

Financieel Administratief Medewerker (20-24 uur per week)

 

Wat ga je doen?

Jij wordt onderdeel van het Ferliner Financiële team. Je hebt hierin een ondersteunende rol op de afdeling én voor de overige afdelingen met betrekking tot administratieve en facilitaire werkzaamheden. Je taken zijn o.a. om klanten persoonlijk, telefonisch, per mail of schriftelijk te woord te staan o.a. met betrekking tot vragen op het administratief-financiële vlak. Je ondersteunt bij de controle en het verwerken van inkoop- en verkoopfacturen. Daarnaast ben je (mede-)verantwoordelijk voor debiteurenbewaking en voert overige, binnen het bedrijf aanwezige, administratieve taken uit. Daarnaast heb je een aantal facilitaire taken, zoals de boodschappen het (online) bestellen, de inkomende en uitgaande post verwerken en ervoor zorgen dat we iedere dag een lekkere kop koffie kunnen pakken en dat er voldoende kantoorbenodigdheden zijn.

 

Vanzelfsprekend ben jij wanneer het gaat om vastlegging en verwerken van gegevens onze steun en toeverlaat. Je kunt ook meerwaarde creëren door bij te springen als onze boekhouding, planners en expediteurs daarom vragen. Je geeft niet alleen de antwoorden, je vraagt je ook af wat er nog beter kan. Door je meewerkende en initiatiefrijke houding garandeer je goede ondersteuning aan onze klanten en interne organisatie.

 

Wat vragen wij van jou?

  • Mbo- werk- en denkniveau, verkregen door opleiding of werkervaring, bij voorkeur in de (financieel) administratieve richting
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Ervaring met administratieve software; ervaring met Snelstart is een pre
  • Kennis van Excel en de meest gangbare office programma’s zoals Outlook
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Duits of Frans is een pre

 

Voor deze functie is het nodig, dat je beschikt over bepaalde competenties, waaronder zelfstandig, proactief en analytisch zijn, accuraat en gestructureerd werken en een goed cijfermatig inzicht hebben. Bij onduidelijkheden of vragen vraag je tijdig om hulp en je kan goed schakelen tussen de diverse werkzaamheden.

 

Wat bieden wij?

Een plek om een leuk, interessant, uitdagend en afwisselend vak uit te oefenen (of te leren) bij een ambitieus en groeiend bedrijf met een open en informele werksfeer. Wij bieden een goed salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden (fiets van de zaak, lunch en fruit), continuïteit in een jong, enthousiast en gedreven team met veel ruimte voor initiatief. Plezier in je werk staan bij ons voorop en de professionele en persoonlijke ontwikkeling van onze collega’s staat centraal!

 

Het bruto fulltime startsalaris ligt tussen € 2000,- en € 2300,- , afhankelijk van ervaring en opleiding.

 

Kom je solliciteren?

Indien je voldoet aan de functie-eisen en het lijkt je leuk om bij Ferliner te werken, stuur dan je CV en een gedegen toelichting op je sollicitatie naar stefan.pompe@ferliner.nl ter attentie van Stefan Pompe, directeur.

 

Als je nog vragen hebt over deze vacature, kan je mailen naar bovenstaand e-mailadres of bellen met Stefan Pompe op telefoonnummer 06-22224476.